La aniversarea a 85 de ani de existenta, Ciserom si-a facut siesi un cadou: o noua identitate vizuala, mai fresh si mai colorata. Dezvoltata impreuna cu agentia de branding si design Seed Consultants, noua identitate de brand a fost prezentata in premiera in cadrul evenimentului de lansare de vineri, 14 septembrie 2012, in Sebes.
Pilonii brandului sunt valori precum traditie si indemanare (ca expresie a experientei acumulate in 85 de ani de existenta), competitivitate si culoare (reprezentand evolutia si energia brandului). Prospetimea noii imagini a companiei din Sebes a fost astfel sintetizata in sloganul “Pofta buna la o zi colorata!”.
Pentru evenimentul de lansare au fost realizate doua simulari creative ale simbolului Ciserom: un ghem imens din fire colorate si varianta acestuia construita din sosete.
“Ceea ce am dezvoltat impreună cu Seed Consultants reprezinta esenta tuturor aspiratiilor noastre in ceea ce priveste viitorul companiei. Procesul de rebranding ne aduce mai aproape de consumatorii nostri care au nevoie de un start bun de zi si, incaltand produsele noastre, vor avea cu siguranta ceea ce isi doresc. Brandul Ciserom avea nevoie de o revitalizare care sa ilustreze mai bine ceea ce sunt produsele noastre: sosetele de calitate, colorate care iti fac ziua mai buna”, explica Constantin Ispir (Director general Ciserom).
Postat în News
De:
Lacramioara Vidru