“Oiţa Lâniţa vă invită la un Atelier creativ în care veţi învăţa să vă reutilizaţi şosetele uzate şi să vă testaţi inventivitatea”. Aşa sună invitaţia pe care Grădiniţa cu profil german “ONISIM” din Petreşti a primit-o luni, 2 iunie 2014, din partea Ciserom, cel mai mare producător de şosete din România, cu ocazia sărbătoririi zilei de 1 iunie. Atelierul creativ este pentru Ciserom continuarea unei acţiuni începută cu ocazia Săptămânii porţilor deschise din luna aprilie a acestui an, când peste 1.000 de copii de la grădiniţe, şcoli şi licee au trecut pragul producătorului de şosete şi împreună cu Oiţa Lâniţa au pătruns pentru prima dată în universul şosetelor.
Dacă prima acţiune a fost destinată introducerii copiilor de toate vârstele în lumea şosetelor, cu această nouă ocazie Oiţa Lâniţa şi-a propus să îi înveţe pe copii cât de important e să reciclezi şi să dăruieşti. Şarpe, pisică, caracatiţă sau căluţ, au fost câteva dintre jucăriile pe care copiii au învăţat să le confecţioneze, fie din şosete uzate, cum e în cazul pisicii sau a caracatiţei, fie din dresuri, în cazul şarpelui. Atelierul de creaţie adresat copiilor preşcolari s-a desfăşurat pe baza sugestiilor de reciclare a şosetelor uzate trimise de fanii Ciserom cu ocazia concursului de idei lansat pe pagina oficială Facebook.com/ciserom în perioada 16-31 mai 2014. S-au primit, de la fani, idei dintre cele mai năstruşnice de refolosire a şosetelor: de la marionete pentru teatrul de păpuşi, huse pentru telefonul mobil sau pentru ochelarii de soare, mănuşă pentru lustruit parchetul, până la decoruri şi ornamente pentru casă şi multe altele. În cadrul acestui atelier au participat 14 copii, care încă din primul minut s-au arătat încântaţi, fiind surprinşi de întâlnirea cu mascota Ciserom: Oiţa Lâniţa în carne şi oase. Dacă la acţiunea „Săptămâna porţilor deschise la Ciserom” copiii au învăţat să înţeleagă ce înseamnă tradiţia şi produsele autentice româneşti, evenimentul de acum a fost creat pentru a educa tânăra generaţie în scopul protejării mediului înconjurător şi transformării deşeurilor într-un mod creativ. Acţiunea a fost un real succes. Copiii, învăţătoarele lor şi angajaţii Ciserom implicaţi direct s-au declarat mulţumiţi de rezultatul obţinut – o cutie plină de jucării. Ciserom promite să surprindă şi pe viitor cu evenimente de acest gen.
Directorul general al companiei, Constantin Ispir, ne-a declarat: spune ca: “Dezvoltarea continuă a brandului Ciserom se va realiza prin abordarea de strategii de marketing şi branding punctuale, care să ne facă mai cunoscută identitatea în rândul clienţilor. Prin evenimentele şi campaniile viitoare ne-am propus să fim mai vizibili, mai actuali şi mai apropiaţi de consumatori. În campaniile de promovare viitoare, ne vom adresa în continuare tinerilor, pe care vrem să-i atragem cu produse româneşti care deşi sunt mai puţin cunoscute decât brandurile internaţionale, oferă de cele mai multe ori un raport preţ-calitate mai bun. Ciserom înseamnă tradiţie. Suntem parteneri serioşi şi de încredere, capabili să ne pliem pe cerinţele pieţei. Angajaţii Ciserom se implică, cu pasiune şi mândrie, în ceea ce fac. Punctul nostru forte este diversitatea: de specialişti, forme, culori, modele. Ne inspirăm din frumos şi transmitem stări de spirit prin dansuri de culori şi forme. Ciserom se inventează şi se reinventează în fiecare sezon”.