Ciserom SA Sebeş, brandul devenit punct de referinţă în lista tot mai restrânsă a producătorilor de ciorapi din România, a dovedit încă o dată că istoria de 85 de ani cu care această societate se poate lăuda, înseamnă nu doar experienţa acumulată ci şi o confirmare a valorii.
Ciserom revine în forţă pe piaţă câştigând în ciuda unei concurenţe acerbe, trofeul celei de-a doua ediţii a competiţiei adresate companiilor şi brandurilor autohtone. ,,Cel mai promiţător brand românesc “este un demers iniţiat de Seed Consultants iar premiul constă în accesarea şi implementarea unui program integral de rebranding, menit să-l dezvolte pe cel existent şi să-l aducă la rangul de brand internaţional. Obiectivul acestui program este printre altele acela de a creşte notorietatea industriei româneşti de consultanţă de brand şi a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri. Pe de altă parte scopul este acela de a susţine dezvoltarea brandurilor româneşti de valoare. Seed Consultants este o companie românească de consultanţă de brand şi design, partener exclusiv în România al Landor Associates, cea mai mare agenţie de branding globală. Portofoliul Seed Consultants numără branduri importante precum Scandia Food, Petrom, Antena 1, Radio ZU, GSP TV, Gazeta Sporturilor, Agrofam Holding.
Câştigarea acestui premiu înseamnă pentru Ciserom confirmarea convingerii că drumul pe care acesta l-a ales, deşi deosebit de anevoios şi de-a lungul căruia au fost făcute numeroase sacrificii, este singura variantă viabilă dacă ţelul este acela de a-şi impune produsele atât pe piaţa autohtonă cât şi pe cea externă. Producătorul de ciorapi Ciserom Sebeş a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 4,2 mil. euro, în creştere cu 12% faţă de anul anterior fiind şi una dintre câştigătoarele premiilor Best of Business la categoria ,,Cele mai mari valori ale exporturilor firmelor cu capital românesc din judeţ”.
Afacerile companiei sunt susţinute în primul rând de raportul excepţional calitate-preţ, de atractivitatea noilor modele de produse lansate pe piaţă dar şi de colaborările cu clienţii existenţi. Capacitatea lunară de producţie a fabricii din Sebeş este de 600.000 de perechi de ciorapi, în condiţiile în care anul trecut producţia a crescut cu 4% faţă de anul anterior. Numărul de angajaţi ai companiei este în prezent de peste 300 de persoane.