București, 10 martie 2016: În perioada 10 – 23 Martie, Carrefour România lansează campania „De la Români, pentru români” pentru a întări încă o dată susținerea companiei față de produsele fabricate în țara noastră. Campania își propune să ajute atât la susținerea economiei locale și a creării unor noi locuri de muncă în diverse zone ale țării, cât și să promoveze calitatea produselor fabricate în România.
Campania vizează încurajarea clienților noștri de a alege produse fabricate în România. De la ciorapi de damă, la vase de ceramică și de la detergenți la ciocolată și alte produse alimentare, sute de produse românești sunt promovate cu preponderență, atât în magazinele Carrefour din țară, cât și în media centrală și locală.
„Suntem foarte conștienți de importanța promovării produselor românești în rândul clienților noștri, pentru a susține economia locală și a ajuta la crearea de locuri de muncă în diverse zone ale țării”, declară Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour România.
Mai mult, în perioada următoare, oferim clienților noștri o gamă foarte variată și atractivă de produse fabricate în țara noastră, la prețuri reduse. Detergenți, electrocasnice mari, produse de băcănie și carne șosete, lenjerii, dresuri, așternuturi de pat, echipamente sportive marca Helmuth Duckadam, vase și oale, fețe de masă, jucării, , precum și multe alte produse alimentare pot fi găsite la prețuri promoționale până pe 23 martie.
„Vrem să contribuim într-un mod activ, relevant și real la redescoperirea plăcerii de a cumpăra produse românești, produse de altădată, produse de azi și de mâine. De aceea, vrem să-i facem și mai cunoscuți pe producătorii români, printr-o abordare cu totul diferită a ceea ce cunoaștem în acest moment ca fiind piața produselor fabricate în România. Implicarea și dedicarea oamenilor cu ajutorul cărora produsele se realizează sau ajung în casele românilor sunt un factor important în stabilire calității produselor. Produsele fabricate in România reușesc să găsească echilibrul perfect între calitate și emoție.”, adaugă Andreea Mihai.
Iată mai jos și mărturiile câtorva angajați ai producătorilor români care ne sunt alături în această inițiativă de amploare:
„Pentru Bucovina și pentru fiecare din noi, România înseamnã acasă. Iar prin investițiile majore pe care le realizăm, umane dar și financiare, nu facem decât să investim în viitorul nostru și al familiilor noastre” - Gabriela Sofian, manager de asigurarea calității, Bucovina.
„Ca oricărui român, ne place să primim oaspeți, să le pregătim ceva și să-i servim efectiv din produsele noastre” - Anca Velicea, economist, Emailul Medias, producător de vase emailate și cu interior de teflon.
“Când știi că produsele tale sunt atât de aproape de pielea consumatorilor, simți o mare responsabilitate. Astfel, calitatea este principala noastră preocupare” - Lidia Moldovan, tehnolog în cadrul Uniconf, producător roman de lenjerie intimă.
„Exigența și seriozitatea cu care îmi fac meseria sunt moștenite de la tatăl meu, care a lucrat pe același post, în aceeași companie” - Stelian Bran, maistru, Ciserom.
“De-a lungul timpului am inovat și creat cele mai bune produse cosmetice românești pentru a răspunde nevoilor venite din partea diverselor generații de consumatori care au ales Farmec” - Roxana Lupulescu, farmacist, Farmec.
“Lucrez în fabrica DERO de peste 20 de ani și cred cu mândrie că DERO este detergentul României și detergentul familiei mele. DERO mă îmbracă în prospețime în fiecare zi și nu m-a dezamăgit niciodată” - Predescu Nicolae, operator principal ambalare, Dero.
“Sunt mândru să văd că produsele realizate în fabrica Arctic sunt primite cu drag în casele și în inimile românilor” - Marius Rizescu, team leader, linie de producție, Arctic.
„Lucrăm cu drag, în toate produsele Napolact, laptele de la noi din Ardeal, care este puțin dulceag și are o consistență plină” - Anca Luca, operator preparare produse, fabrica Târgu Mureș, Napolact.
“Pasiune, calitate, ingrediente naturale. Asta punem în fiecare sticlă de Bergenbier. O bere cu adevărat românească” - Edvin Moldovan, maestru berar, Bergenbier.
„Căutam în fiecare zi, din 1957, împreuna cu încă 1.350 de colegi, combinația perfectă între calitatea ceramicii și aspectul produselor finite, în ton cu tendințele” - Emilia Ardelean, designer de produs, Cesiro, cel mai mare producător de produse de ceramică din Europa.
„Grija pentru calitate se termină abia când produsele ies pe poarta fabricii” - Kati Ungureanu, operator pe linie, ROM.
Despre Carrefour:
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.
În România, Grupul Carrefour numără 190 de magazine dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 107 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.